Jak zamówić

Najczęściej zadawane pytania

Jak należy składać zamówienie?

Możesz rozpocząć od przygotowania całkowicie własnego projektu w Szyldomacie lub skorzystać z naszych szablonów i dostosować je do własnych potrzeb. Po zakończeniu projektowania tabliczki należy ją dodać do koszyka. Następnie możesz od razu przejść do kasy, klikając przycisk „Idź do kasy” lub pozostać na stronie i zaprojektować kolejne tabliczki. W kasie musisz podać swoje dane adresowe i wybrać metodę płatności.

Jak można zamówić kilka tabliczek z dokładnie tym samym wzorem?

Aby zamówić kilka tabliczek z dokładnie tym samym wzorem, wystarczy umieścić w koszyku tylko jedną tabliczkę. Następnie w koszyku należy skorzystać z pola, w którym ręcznie można wpisać liczbę tabliczek. Liczbę tabliczek można także zmienić, klikając znak plusa lub pomarańczowy przycisk „Dodaj do koszyka” tak długo, aż w koszyku znajdzie się właściwa liczba tabliczek.

Czy mogę dodać własne logo lub grafikę?

Tak, w Szyldomacie masz możliwość wgrania własnej grafiki (np. logo). W zależności od rozmiaru tabliczki może to być format JPG, BMP, GIF, PNG lub TIFF, ale jeśli masz możliwość, sugerujemy wgranie grafiki wektorowej w pliku PDF, EPS lub SVG, gdyż wówczas masz gwarancję najwyższej jakości obrazu.

Zawsze zalecamy rozdzielczość obrazów 100 ppi. Mniejsza rozdzielczość skutkuje gorszym efektem i może spowodować nieostre / pikselowe wydruki. Chcesz sprawdzić, czy Twoja grafika jest wystarczająco wysokiej jakości? Wgraj swój obraz/logo do Szyldomatu. W przypadku większości formatów pod obrazem wyświetli się zalecana maksymalna wysokość i szerokość.

Czy mogę zamówić więcej niż jedną tabliczkę w jednym zamówieniu?

Tak. Możesz zaprojektować i zamówić kilka tabliczek w ramach jednego zamówienia. W Szyldomacie możesz dodawać dowolną ilość tabliczek do koszyka i jednocześnie widzieć podgląd swoich produktów. Jeśli nie chcesz już dodać niczego więcej do koszyka, przejdź do kasy. W kasie możesz jeszcze raz sprawdzić swoje tabliczki przed sfinalizowaniem zamówienia.

Czy można ponownie zamówić wcześniej zamawiane tabliczki?

Tak. Zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail i hasła na swoim koncie. Możesz tam przejrzeć swoje wcześniejsze zamówienia. Kliknij wcześniejsze zamówienie i następnie wybraną tabliczkę. Wówczas nastąpi automatyczne przeniesienie do Szyldomatu i będzie można utworzyć nowe zamówienie lub zmienić projekt tabliczek przed ich dodaniem do koszyka.

Jak mogę usunąć niechciane obiekty z tabliczki?

Jeśli chcesz usunąć zdjęcie lub obiekt tekstowy, najpierw musisz zaznaczyć ten obiekt, klikajac w niego. Następnie kliknij czerwony krzyżyk po prawej stronie obiektu.

Jak zmienić rozmiar obrazu wgranego do umieszczenia na tabliczce?

Obrazy można pomniejszać lub powiększać zgodnie ze swoimi preferencjami. Kiedy umieścisz kursor myszy w jednym z narożników obrazu, na ekranie pojawi się strzałka z dwoma grotami. Klikając tę strzałkę i przeciągając ją na zewnątrz lub do wewnątrz obrazu, możesz go powiększyć lub pomniejszyć.

Jak dodać tekst(y) na tabliczce z różną czcionką/rozmiarem czcionki?

Jeśli chcesz dodać na tabliczce tekst pisany różną czcionką lub czcionką w innym rozmiarze, wybierz opcję dodawania kilku obiektów. Obiekt dodaje się na tabliczce, klikając pole „Dodaj tekst”. Następnie możesz w każdym przypadku wybrać preferowany rodzaj czcionki i jej rozmiar.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Lub użyj tego formularza

Kontaktując się z nami, podaj numer zamówienia lub faktury. Dzięki temu będzie nam łatwiej pomóc Ci rozwiązać problem.

Kontaktując się z Szyldomatem pocztą elektroniczną, zapisujemy Twoją sprawę i dane kontaktowe w naszym systemie. Jest to niezbędne do obsługi Twojego zgłoszenia. Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności.

Co sądzą nasi klienci?