Przejdź do głównej zawartości

Gwarancja zadowolenia

Zadowoleni klienci są dla nas najważniejsi

Naszym głównym celem jest zagwarantowanie aby nasi klienci czuli się pewnie podczas zakupów w Szyldomacie. Jeśli z jakiegoś powodu nie czujesz się zadowolony(-a) ze swojego zamówienia, my również odczuwamy niezadowolenie. Dlatego zdecydowaliśmy się objąć wszystkich naszych klientów gwarancją zadowolenia.

Gwarancja zadowolonego klienta

Gwarancja zadowolonego klienta obowiązuje w przypadku całego naszego asortymentu. Jeśli nie jesteś zadowolony(-a) z własnoręcznie zaprojektowanego produktu, wymienimy go. W pierwszej kolejności skorygujemy błąd i prześlemy nowe produkty, jednak jeśli ten krok nie przyniesie rozwiązania, zwrócimy Ci całą gotówkę/zapewnimy środki na kolejne zamówienie w kwocie poprzedniego.

Wskazówki ułatwiające zostanie w 100% zadowolonym klientem

  • Sprawdź swój produkt, czytając jego opis oraz oglądając zdjęcie i film instruktażowy dostępne na naszej stronie. W ten sposób masz szansę dowiedzieć się, jak Twój produkt będzie używany i jak będzie wyglądał.
  • Sprawdź pisownię tekstu i jego rozmieszczenie.
  • Sprawdź na końcu potwierdzenie zamówienia, które otrzymasz e-mailem, czy wszystko się zgadza.

Jeśli czujesz się niezadowolony(-a), jesteśmy gotowi Ci pomóc

Abyśmy mogli pomóc Ci w jak najlepszy sposób, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami i przedstawienie problemu.

Pamiętaj, że nasza gwarancja zadowolonego klienta jest ważna przez 30 dni od daty dostawy. Skontaktuj się z nami w tym czasie, jeśli chcesz skorzystać z tej gwarancji.

Co sądzą nasi klienci?