Dostawa i płatność

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje przesyłka i pakowanie?

Oferujemy różne możliwości wysyłki w zależności od wielkości, wagi oraz wartości zamówienia:
Cena za dostarczenie listu ekonomicznego (bez możliwości śledzenia):
18.89 PLN (15.44 PLN zł bez VAT)
Cena za dostarczenie Listu poleconego (z możliwością śledzenia): 29.99 PLN (24.38 PLN zł bez VAT)
Cena za dostarczenie Paczki kurierskiej (z możliwością śledzenia): 61.99 PLN (50.40 PLN zł bez VAT)

Jak dokonuje się płatności za złożone zamówienie?

Można płacić bezpośrednio kartą (akceptujemy karty Visa i Mastercard) poprzez PayPal lub przelewem po otrzymaniu faktury. Za wystawienie faktury pobieramy opłatę 18,75 PLN z VAT. Fakturę wysyłamy z tabliczkami, chyba, że zostanie podany inny adres na fakturze. Termin płatności wynosi 20 dni.

W jaki sposób mogę uniknąć płacenia podatku VAT?

Jeśli zamówienie zostanie złożone przez firmę, wówczas nie zostanie naliczony podatek VAT. Firma musi być zarejestrowanym płatnikiem VAT na terenie UE. Numer VAT należy podać na tej samej stronie, gdzie wprowadza się dane adresowe. Aby sprawdzić numer VAT, można skorzystać z poniższej strony: VIES.
Zamówienia złożone przez osoby prywatne zostaną zafakturowane z uwzględnieniem podatku VAT.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Naklejki winylowe: 3-6 dni roboczych.
Tabliczki plastikowe, identyfikatory (grawerowane), tabliczki wykrawane konturowo: 4-7 dni roboczychRealizacja ekspresowa3-5 dni robocze.
Tabliczki aluminiowe, tabliczki plastikowe (z kolorowym nadrukiem), identyfikatory (z kolorowym nadrukiem), tabliczki akrylowe, tabliczki mosiężne, tabliczki drewniane, mosiężne tabliczki z oznaczeniami, plakietki magnetyczne, afisze, osłona przed zarazkami, rollups i inne: 4-9 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić tabliczkę, jeśli nie jestem zadowolony?

Jeśli z jakiegoś powodu nie czujesz się zadowolony(-a) ze swojego zamówienia, my również odczuwamy niezadowolenie. Dlatego zdecydowaliśmy się objąć wszystkich naszych klientów gwarancją zadowolenia. Abyśmy mogli pomóc Ci w jak najlepszy sposób, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami i przedstawienie problemu pod adresem info@szyldmax.pl.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Lub użyj tego formularza

Kontaktując się z nami, podaj numer zamówienia lub faktury. Dzięki temu będzie nam łatwiej pomóc Ci rozwiązać problem.

Kontaktując się z Szyldomatem pocztą elektroniczną, zapisujemy Twoją sprawę i dane kontaktowe w naszym systemie. Jest to niezbędne do obsługi Twojego zgłoszenia. Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności.

Co sądzą nasi klienci?