Informacje ogólne
Poniższe warunki obowiązują w przypadku wszystkich zamówień składanych przez klientów w SignMax AB (dalej „my”, „nas” lub „SignMax”) na stronie szyldmax.pl.
Złożenie zamówienia na stronie oznacza zawarcie umowy pomiędzy klientem a SignMax, która dotyczy tego zamówienia i obowiązuje w razie ewentualnych pytań lub kwestii spornych, które mogą wynikać ze złożenia zamówienia. Wersja warunków obowiązujących zamówienie klienta to ta, która jest dostępna na szyldmax.pl w momencie złożenia zamówienia. Po przyjęciu przez nas zamówienia na adres e-mail podany przez klienta w momencie składania zamówienia przesyłamy potwierdzenie przyjęcia. Należy pamiętać, aby sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail, gdyż to potwierdzenie może być potrzebne podczas ewentualnych późniejszych kontaktów z działem obsługi klienta. Prosimy o natychmiastowy kontakt z nami, jeśli po złożeniu zamówienia klient nie otrzyma potwierdzenia.
Nie zawieramy umów z osobami niepełnoletnimi bez zezwolenia rodzica lub opiekuna ustawowego.
Ceny
Ceny na naszej stronie są podane w PLN w kwocie brutto (z podatkiem VAT) oraz netto (bez podatku VAT). Na ostatnim etapie składania zamówienia, jeszcze przed jego zatwierdzeniem, klient widzi kwotę do zapłaty uwzględniającą VAT. W koszyku, przed finalizacją zamówienia, klient widzi również koszt dostawy.
Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy obrazy wgrane przez klienta nie będą wystarczającej jakości do wyprodukowania tabliczki oraz w razie błędów technicznych.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Cena, która obowiązuje klienta, to ta, która jest dostępna na szyldmax.pl w momencie złożenia zamówienia.
Dostawa
Szyldmax współpracuje z Pocztą Polską oraz firmą kurierską DHL dostarczającymi wasze zamówienia. Zamówienia wysyłamy listem lub paczką zależności od wielkości, wagi oraz wartości zamówienia.
Cena za dostarczenie listu ekonomicznego (bez możliwości śledzenia): 15 PLN
Cena za dostarczenie Listu poleconego (z możliwością śledzenia): 25 PLN
Cena za dostarczenie Paczki kurierskiej (z możliwością śledzenia): 50 PLN
W przypadku osób prywatnych paczka dostarczana jest do najbliższego urzędu pocztowego względem miejsca zamieszkania klienta i awizowana w domu.
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówień, które zawierają nieodpowiednie i/lub obraźliwe treści. Dotyczy to na przykład logotypów/motywów i/lub treści pornograficznych, rasistowskich i nazistowskich. Zamawiający jest odpowiedzialny za to, aby materiał nie naruszał prawa ani przepisów.
W przypadku przedsiębiorstw paczka dostarczana jest pod podany adres dostawy bez awizowania.
Czas dostawy na terenie Szwecji
Na terenie Szwecji obowiązują następujące warunki dostawy:
Grawerowane tabliczki plastikowe, identyfikatory i tabliczki drewniane dostarczamy w ciągu 4–7 dni roboczych. Tabliczki aluminiowe i akrylowe, tabliczki plastikowe (z kolorowym nadrukiem), identyfikatory (z kolorowym nadrukiem), tabliczki mosiężne, naklejki, banery, rollupy och plakietki magnetyczne dostarczamy zwykle w ciągu 4–9 dni roboczych. Napisy winylowe dostarczane są zwykle w ciągu 3–6 dni roboczych.
Zawsze dążymy do tego, aby dostarczać nasze zamówienia w podanym terminie, jednak w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń może dojść do opóźnienia. W przypadku ewentualnego opóźnienia kontaktujemy się z klientem zaraz, gdy tylko to możliwe, telefonicznie lub pocztą e-mail, ustalając nowy termin dostawy. Jeśli towar nie dotrze pod wskazany adres dostawy w ciągu 14 dni, prosimy o kontakt z nami, telefoniczny lub pocztą e-mail. Klient ma prawo odstąpić od zakupu, jeśli zwłoka w realizacji ma krytyczne znaczenie. W razie gdy termin dostawy przekracza 30 dni klient ma zawsze prawo do odstąpienia od zakupu.
Zamówienia przesłane w postaci paczki pocztowej nieodebrane w ciągu 14 dni są do nas odsyłane. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane przez klienta w terminie, zostaje on obciążony kosztami zwrotu.
Szyldmax ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody w transporcie przesyłki dostarczanej klientowi. Jednak w przypadku odesłania towaru do nas, gdy nie został odebrany przez klienta, ten ponosi za niego odpowiedzialność.
Dane osobowe
SignMax AB jest administratorem danych osobowych gromadzonych w związku ze złożeniem zamówienia. Kiedy klient dokonuje zakupu w naszej witrynie, podaje swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail i numer telefonu. Potrzebujemy tych danych, aby móc dostarczyć klientowi zamówienie, a także aby móc obsłużyć ewentualne reklamacje oraz administrować później zamówieniem. W przypadku zmiany adresu dostawy lub na fakturze należy się zalogować na koncie w strefie klienta i wprowadzić żądane zmiany. Klient samodzielnie odpowiada za poprawność adresu dostawy i na fakturze. Adres e-mail klienta może zostać wykorzystany do wysyłki naszych biuletynów. Subskrypcję biuletynu można bez trudu anulować, a ponadto klient, w momencie składania zamówienia, może od razu zrezygnować z otrzymywania biuletynów.
Klient ma prawo do otrzymania informacji na temat swoich danych zarejestrowanych u nas. Ponadto ma prawo, m.in., do zażądania sprostowania lub usunięcia swoich danych. Jeśli klient życzy sobie otrzymać takie informacje, powinien skontaktować się z nami pod adresem info@szyldmax.pl. Dane osobowe nie są udostępniane stronie trzeciej z wyjątkiem firm windykacyjnych oraz partnerów biznesowych w celu obsługi zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat sposobu, w jaki przetwarzamy dane osobowe klientów oraz prawa osób, których te dane dotyczą, znajdują się w Polityce danych osobowych.