Zaprenumeruj nasz newsletter, aby otrzymywać informacje pocztą zawierające aktualności i oferty.
Twój adres e-mail jest bezpieczny u nas i nigdy nie będzie udostępniany osobom trzecim. Więcej informacji.
Tabliczki aluminiowe, 190x300 mm, Aluminium, Śruba z osłonką
Cena z VAT
Informacje o produkcie
Typ:
Tabliczki aluminiowe
Szerokość:
190 mm
Wysokość:
300 mm
Grubość:
1,5 mm
Materiał:
Aluminium
Sposób mocowania:
Śruba z osłonką
Opis produktu
Istnienie na rynku zależy od widoczności firmy, dlatego kluczowe znaczenie w przypadku firm ma wyróżnienie się na tle innych.
Szyld umieszczony na fasadzie to pierwszy krok, ale można też zaprojektować inne tabliczki czy tablice firmowe, które zwiększą widoczność firmy. Mogą to być na przykład drogowskazy do biura lub różnych działów czy też informacja o godzinach pracy, cenach lub menu.
Tabliczki firmowe pełnią wiele różnych funkcji – Do czego potrzebujesz tabliczki?
Prawdopodobnie najważniejszą tablicą firmową jest szyld prezentujący nazwę firmy oraz informujący o świadczonych usługach lub sprzedawanych produktach. Zwykle na szyldzie umieszcza się także logo firmy, a całość umieszcza na fasadzie budynku.
Rozmiar szyldu i materiał, z którego jest wykonany mogą zależeć od otoczenia. W przypadku szyldów umieszczanych na zewnątrz zachęcamy do wyboru plastiku, aluminium lub akrylu, gdyż te materiały lepiej wytrzymują niekorzystne warunki pogodowe.
Wiele tabliczek firmowych służy do skierowania klienta w odpowiednie miejsce. Stąd będą one wskazywać drogę do wejścia, informować, kto urzęduje w danym lokalu biurowym oraz jak dotrzeć do poszczególnych działów. Tabliczki firmowe z kierunkami znajdują się często w windach i na korytarzu, a także na drzwiach i ścianach. Mają za zadanie doprowadzić gości, klientów lub pacjentów we właściwe miejsce.
Bardzo często tabliczki firmowe pełnią także funkcję informacyjną. Mogą na przykład prezentować godziny otwarcia czy informować o konieczności założenia odzieży ochronnej w danym miejscu. Podczas projektowania takich tabliczek jako punkt wyjścia należy przyjąć ich miejsce umieszczenia, aby zagwarantować, że b ędą tam widoczne i że ich treść dotrze do ich adresatów.