Przejdź do głównej zawartości

Tabliczki „Na sprzedaż”

Tabliczki plastikowe, 200x100 mm

100.49 PLN

Cena z VAT

Gwarancja zadowolonego klienta
Szybka dostawa

Informacje o produkcie

Typ:

Tabliczki plastikowe

Szerokość:

200 mm

Wysokość:

100 mm

Grubość:

1,6 mm

Sposób mocowania:

Brak

Opis produktu

Co chcesz sprzedać? Bez względu na przedmiot transakcji szanse jej powodzenia są większe dzięki wyraźnej tabliczce „Na sprzedaż”, która informuje otoczenie, że dany przedmiot można kupić. Samochód, łódź, dom lub element wyposażenia wnętrz – zdecyduj, co chcesz sprzedać. Samodzielnie zdecyduj o wyglądzie tabliczki – wybierz kolor, kształt i materiał.

Na pchlim targu wystarczą papierowe tabliczki prezentujące przedmioty na sprzedaż, jednak w przypadku przedmiotów o większej wartości, samochodu, domu itp., własnoręcznie wypisane karteczki mogą sprawiać wrażenie, że sprzedający nie traktuje transakcji odpowiednio poważnie. Poświęć nieco czasu na przygotowanie tabliczki, tym samym zwiększając szanse powodzenia transakcji.

Tabliczka „Na sprzedaż” – o czym warto pomyśleć

DOM

najczęściej tabliczki „Na sprzedaż” stosowane są przy sprzedaży domów. Agenci nieruchomości mogą w takim przypadku umieścić taką tabliczkę lub tablicę w pobliżu nieruchomości. Jednak nie ma żadnych przeciwwskazań, aby oprócz tablicy agenta umieścić jeszcze tabliczkę przygotowaną przez siebie. Można też ograniczyć wydatki i zrezygnować z usług pośrednika, sprzedając dom samodzielnie – wówczas trzeba go odpowiednio zareklamować.

Na tabliczce powinny znaleźć się dane kontaktowe do osoby, która może pokazać zainteresowanym nieruchomość od wewnątrz. Można na niej również umieścić adres strony internetowej, gdzie można znaleźć dodatkowe informacje na temat sprzedawanej nieruchomości, np. zdjęcia, cenę itd. 

SAMOCHÓD

umieszczenie tabliczki „Na sprzedaż” na tylnej szybie samochodu to skuteczny sposób poinformowania otoczenia, że samochód jest na sprzedaż. Dobrze jest podać na niej podstawowe dane samochodu, cenę oraz dane kontaktowe. Taka tabliczka jest równie skuteczna jak wystawienie samochodu w internecie. Im więcej osób wie, że przedmiot jest na sprzedaż, tym są większe szanse, że znajdzie się kupiec.

Co sądzą nasi klienci?