Przejdź do głównej zawartości

Tabliczki sklepowe

Dwustronne tabliczki, 220x280 mm, Tworzywo sztuczne, Zawieszenie na stalowej lince z sufitu

280.29 PLN

Cena z VAT

Gwarancja zadowolonego klienta
Szybka dostawa

Informacje o produkcie

Typ:

Dwustronne tabliczki

Szerokość:

220 mm

Wysokość:

280 mm

Grubość:

2 - 3 mm

Materiał:

Tworzywo sztuczne

Sposób mocowania:

Zawieszenie na stalowej lince z sufitu

Opis produktu

Zareklamowanie działalności sklepu na tablicy jest istotne i w zasadzie konieczne. W zależności od grupy docelowej tablica może być duża i rzucać się w oczy (duży szyld) lub mniejsza na drzwiach, prezentująca nazwę sklepu. 

Aby komunikat był skuteczny, należy przemyśleć jego treść oraz sposób sformułowania. Dotyczy to także koloru i kształtu tablicy, które również wpływają na przekazanie treści. Projektując tabliczki lub tablice sklepowe, należy uwzględnić przede wszystkim trzy kwestie.

Zaprojektuj własną tabliczkę sklepową – trzy wskazówki

Informacja o branży sklepu 

Już na tabliczkach czy tablicach umieszczonych przed sklepem, np. na fasadzie budynku, warto zaakcentować branżę sklepu. Jeśli szyld prezentuje nazwę sklepu z antykami, być może dobrze byłoby zdecydować się na starodawny krój liter umieszczonych na metalowym podłożu. Jeśli w sklepie sprzedawany jest sprzęt żeglarski, lina i inne symbole marynistyczne dobrze odzwierciedlą klimat tego miejsca. 

Czytelność z dużej odległości 

Zwłaszcza w przypadku dużych szyldów z nazwą sklepu ważne jest, aby były czytelne również z dużej odległości. Dzięki temu klienci nie będą mieć kłopotu z trafieniem, a poza tym łatwiej będzie zachęcić nowych klientów do wstąpienia i zapoznania się z ofertą sklepu. 

Kolory i kształty

W kategorii „Tabliczki i tablice sklepowe” znajdują się również małe tabliczki do zawieszenia wewnątrz sklepu, na przykład informujące klientów o działach sklepu. Powinny być dopasowane stylistycznie do branży sklepu, jednak należy pamiętać, aby przede wszystkim jasno przekazywały konkretny komunikat. Tabliczki z napisem „WYPRZEDAŻ” są często czerwone, aby przyciągnąć wzrok, a poza tym mają bardzo czytelne litery. 

Zastanów się, co dana tabliczka ma przekazywać – w kontekście tekstu, koloru i kształtu.

Co sądzą nasi klienci?